Maassssssssa!






Denna dagen går i ett! Gjorde stallet på morgonen, upp och ner med hästar från vallen. Fick agera bärgare med traktorn när en sur tant kört fast med ett hästsläp och inte ens visste att hon hade ett hål att fästa bogseringarna i. Efter detta klappade jag mig på axeln efter att lyckats få sop gubbarna att hämta plast skräpet, och gav mig iväg på en 14 km cykelrunda. När jag kom tillbaka åt jag lunch och asade tillbaka alla hästar från vallen. Harvade ridbanan, städat mitt rum, förberett för pappas ankomst ikväll. Kvällsfodrat och haft lektion nr 2 för Sabrina om hur man kör ridhusharven. Nu tänkte jag att jag skulle ge mig iväg till köpcentrumet för att se om jag kan handla upp mitt tyska h&m presentkort. Sen blir det förhoppningsvis tacos. Ikväll kl 22.00 kommer pappa till Düsseldorf air port. Hoppas jag är vaken då! 

Kommentera här: